Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zrealizować zamówienie w satysfakcjonujący Cię sposób. Jeśli mimo to chcesz zrezygnować z zakupu, możesz to zrobić w prawnie określonym terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Okres ten rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu paczki przez użytkownika lub przez osobę działającą w jego imieniu. Chcesz zwrócić produkt? Poinformuj nas o tym za pośrednictwem formularza kontaktowego i wyślij produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania na adres:
Zwroty są dokonywane na własny koszt. Zwrot należy wysłać na adres:
ZeroWater-EU Returns
Herenweg 15
3602AM Maarssen
The Netherlands
Upewnij się, że w paczce znajduje się oryginalny dokument dostawy lub notatka z danymi kontaktowymi, abyśmy wiedzieli, komu możemy zwrócić koszty zakupu.
Upewnij się, że zamówione produkty są czyste, kompletne i znajdują się w oryginalnym opakowaniu. Nie zapomnij o mierniku TDS. Nieotwarte filtry z plombą również mogą zostać zwrócone. Możesz dodać oryginalny dokument dostawy lub notatkę z numerem zamówienia, dzięki czemu będziemy mogli szybciej znaleźć Twoje zamówienie i przetworzyć Twój zwrot. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu podczas zwrotu, możemy naliczyć za to dodatkową opłatę. Odliczymy brakujące części od kwoty zamówienia.
Jeśli filtr został już otwarty, nie trzeba go zwracać. Ze względów higienicznych nie możemy ich przyjmować z powrotem i używać ponownie. Za każdy otwarty filtr (nawet jeśli został dostarczony z dzbankiem) odliczymy 10 EUR od kwoty zamówienia.
W przypadku zwrotu produktu zwrócimy pełną kwotę zakupu. Obejmuje to koszty wysyłki produktu do użytkownika. Nastąpi to w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Należy pamiętać, że koszty zwrotu produktu ponosi kupujący.
W przypadku zwrotu produktu zwrócimy pełną kwotę zakupu. Obejmuje to koszty wysyłki produktu do klienta. Nastąpi to w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Należy pamiętać, że koszty zwrotu produktu ponosi kupujący.