FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

Dostawa

Staramy się dostarczać paczki tak szybko, jak to możliwe. Czego możesz się spodziewać kupując od nas produkt:

  • Wysyłka tego samego dnia. Wysyłka paczki tego samego dnia jest możliwa, jeśli produkt zostanie zamówiony i opłacony przed godziną 20:00 UTC (Polska: 21:00)
  • Produkt niedostępny. Gdy produktu nie ma akurat w magazynie, będzie to wyraźnie zaznaczone na stronie produktu. Zakup produktu będzie możliwy ponownie tylko wówczas, gdy będziemy pewni, że produkt jest dostępny w magazynie. Dzięki temu zawsze będzie wiadomo, kiedy będzie możliwa wysyłka paczki.
  • Śledzenie zamówienia. Po przekazaniu paczki naszemu przewoźnikowi otrzymasz kod śledzenia. W ten sposób będziesz mógł śledzić swoje zamówienie i w razie potrzeby zmienić datę dostawy oraz adres.
  • Kto dostarczy Ci twoją paczkę? Obecnie wysyłamy paczki korzystając z usług PostNL oraz ich partnerów. Mamy bardzo dobre relacje z PostNL i ufamy im całkowicie w kwestii naszych dostaw. Jeśli coś nie idzie zgodnie z planem – prosimy o kontakt, abyśmy mogli rozwiązać ten problem jak najszybciej.

Zwroty

Zwrot produktu jest bardzo prosty. Zgodnie z prawem możesz zwrócić produkt do 14 dni od dnia jego otrzymania bez podania przyczyny. Chcesz zwrócić produkt? Poinformuj nas o tym za pośrednictwem formularza kontaktowego i odeślij produkt na adres:

ZeroWater-NL returns
Herenweg 15
3602AM Maarssen
The Netherlands

Upewnij się, że umieściłeś w paczce oryginalną kartkę lub notatkę z danymi kontaktowymi, abyśmy wiedzieli, komu powinniśmy zwrócić koszty zakupu.

Uwaga!

Produkty mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy spełniają poniższe warunki zwrotu.

Produkt można wypróbować tak, jak w normalnym sklepie. Oznacza to, że możesz wyjąć produkt z opakowania, chyba, że produkt jest zaplombowany. Tak jest w przypadku naszych filtrów ZeroWater. Nie można zwrócić filtrów, których plastikowe opakowanie zostało otwarte – wynika to ze względów higienicznych. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu podczas dostawy zwrotnej, możemy naliczyć za to dodatkowe koszty tak samo jak w przypadku, gdy produkt zostanie zwrócony niekompletny. Dlatego upewnij się, że zawsze wysyłasz towar w oryginalnym opakowaniu.

Wymiana produktu

Oczywiście możliwa jest również wymiana produktu. Uwaga: obowiązują również powyższe warunki zwrotu. Wyślemy przedmiot, na który chcesz wymienić swój produkt w ciągu 5 dni od otrzymania zwrotu. Pamiętaj, że koszty zwrotu musi pokryć klient.

Zwroty

Po otrzymaniu zwracanego produktu zwracamy pełną kwotę zakupu. Obejmuje to koszt wysłania produktu. Zwrot dokonywany jest w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Należy pamiętać, że koszty zwrotu produktu pokrywa klient (koszty zwrotu nie są zwracane).